وانت نیسان برگشتی

توسط

یکی از دغدغه‌های رانندگان ماشین‌های باری این است که بعد از تخلیه بار در مقصد مجبورند مسیر بازگشت را با ماشین خالی برگردند. حمل و نقل برگشتی یکی از راه حل‌هایی است که شرکت‌های حمل و نقل برای این رانندگان به کار گرفته‌اند. به کارگیری وانت برگشتی یا نیسان برگشتی یک گزینه سودمند و کارآمد برای حمل بار است. در این مقاله با اصلاح نیسان برگشتی یا وانت بار برگشتی آشنا خواهید شد.

نیسان برگشتی چیست؟

پس از این که راننده نیسان بار خود را در شهر مقصد خالی کرد و کرایه کامل خود را دریافت کرد، باید نیسان را خالی و بدون بار به شهر خود برگرداند. خودروهای برگشتی مانند وانت برگشتی یا نیسان برگشتی ماشین‌های باری هستند که بعد از تخلیه بار خود در مقصد، برای بازگشت به مبدا، به دنبال بار هستند. در مقاله انواع وانت بارهای موجود در ایران با انواع ماشین‌های باری شهری و بین شهری آشنا شوید.

رانندگان این خودروهای باری ترجیح می‌دهند در مسیر برگشت، باری را با کرایه کمتر به مبدا خود برگردانند تا اینکه مجبور باشند با ماشین خالی برگردند. فرض کنید یک نیسان از شهر رشت برای تهران بار آورده است و حالا باید با نیسان خالی به رشت برگردد اما می‌تواند به سراغ شرکت‌های حمل و نقل بار برگشتی رفته و درخواست بار برگشتی کند. باربری هم بارهایی که مقصد آن رشت است را برای آن راننده اعلام می‌کند و بارنامه صادر می‌کند.

اپلیکیشن‌های باربری و باربری‌های هوشمند مانند نوبار و باریکا کمک می‌کنند تا این رانندگان در شهر غریب بتوانند به راحتی بار برگشتی موردنظر خود را پیدا کنند.

در برخی فصل‌ها در شهرستان‌ها به دلیل فصل برداشت انواع محصولات مانند انواع مرکبات، سبزی، میوه و … استفاده از نیسان برگشتی بیشتر می‌شود. این مورد در مورد شهرهای صنعتی که تولیدات خاصی دارند هم صدق می‌کند و رانندگان در این شهرها بدون بار باقی نمی‌مانند.

نکته: اگر شما راننده بوده و اولین بار است از مجله باریکا بازدید می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم از صفحه رانندگان بازدید کنید و با مزایای همکاری با باریکا آشنا شوید. برای ثبت نام هم اپلیکیشن رانندگان باریکا در مایکت را دانلود و نصب کنید. گرفتن بار برگشتی نیسان و وانت یکی از اولویت‌های باریکا برای ناوگان رانندگان‌اش است.

نیسان برگشتی

مزایای نیسان برگشتی

استفاده از نیسان و وانت برگشتی برای راننده، شرکت‌های حمل و نقل و صاحبان بار سودمند است. استفاده از نیسان برگشتی یک روش عملی و ارزان برای همه نوع کالایی است.

۱. مزایا برای رانندگان

رانندگان تمایلی به بازگشت بدون بار ندارند بنابرین پس از تخلیه بار خود به شرکت‌های باربری مراجعه می‌کنند. باریکا به عنوان یک باربری هوشمند با هزاران راننده فعال از سراسر کشور در ارتباط است و بهترین گزینه به عنوان ارزان‌ترین تامین کننده نیسان برگشتی در تهران و همه شهرهای کشور است. کافیست یک بار امتحان کنید. شماره تماس باریکا: 02122143088

۲. مزایا برای باربری‌ها

باربری ها به دلیل استقبال مشتریان از بار برگشتی با نیسان برگشتی یا وانت برگشتی سفارش‌های بیشتری خواهند داشت یعنی تعداد سفارشات بار بالاتر رفته و به مرور و در بلندمدت برای این شرکت ها، بسیار سودمند خواهد بود. اما در حالت کلی از آنجایی که برای یک بار برگشتی کرایه بار زیر تعرفه معمول اعلام می‌شود، صدور بارنامه برای آنها سود کمتری خواهد داشت.

۳. مزایا برای مشتریان

مشتریان می‌توانند با قیمت پایین‌تر بار خود را با همان امکانات مانند بیمه کردن بار و… ارسال کند. علاوه بر این به دلیل عجله‌ای که رانندگان برای بازگشت به شهر خود دارند، سرعت ارسال بار هم بیشتر خواهد بود.

کرایه وانت نیسان برگشتی

وزن و ابعاد و نوع بار از عوامل موثر بر قیمت باربری است و بر نرخ کرایه بار موثر است. بعضی از شرکت‌های حمل و نقل و باربری‌ها سفارشات بارهایی با ظرفیت کمتر ماشین‌های خود قبول می‌کنند. به همین دلیل مشتری درخواست تعرفه کمتر از کرایه بار نیسان یا وانت دارند. در این صورت باربری‌ها بیشتر به دنبال نیسان برگشتی یا نیسان‌هایی که در یک مسیر با همان شهر باشند، هستند، تا با کرایه کمتری از تعرفه‌های برگشتی خود بار را به مقصد برسانند.

گاهی حتی ممکن است دو بار جداگانه از دو مشتری متفاوت را با یک ماشین بفرستند که کرایه آن تقریبا نصف نرخ کرایه بار کامل محسوب می‌شود. نرخ برگشتی یا قیمت برگشتی اصلاحی است که برای تعرفه کرایه بار نیسان برگشتی به کار می‌برند.

مقاله تاریخچه نیسان آبی باید برای شما هم جالب باشد. پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید.

در این مقاله در مورد اصطلاح نیسان برگشتی یا وانت برگشتی صحبت کردیم. استفاده از نیسان برگشتی یک روش بصرفه برای صاحبان کالا و از طرفی هم یک روش سودمند برای رانندگان بین شهری است.

1 نظر
  1. حسین رحیمی 11 ماه قبل
    پاسخ

    سلام
    بار برگشتی برای راننده گلم بسیار خوب است ، اما نکاتی باید در این خصوص توجه شود از جمله اینکه
    بار واقعا به راننده ای که آن مسیر را رفته یا در امتداد آن مقصد است تعلق بگیرد
    دوم بارهای از مبدأ تهران به رانندگانی که از شهرستان بار آورده اند تعلق بگیرد
    از نظر تعیین نرخ کرایه قیمت گزاری درست انجام گیرد یعنی مثلا کرایه برگشتی حداقل دو سوم کرایه رفت باشد

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید