https://baarika.com/

شماره تلفن باربری

توسط

یکی از نیاز های جامعه امروز خدمات باربری و اسباب کشی است. در کلان شهرهایی مانند تهران، آشنایی با باربری های تهران و انتخاب یک باربری خوب و مطمئن یکی از دغدغه های مهم صاحبان کالاها است. باریکا یک باربری آنلاین است که با انواع ناوگان نیمه سبک, نیسان یا وانت برگشتی امکان حمل هر نوع باری را با اطمینان کامل ایجاد می کند. تماس با شماره تلفن باربری باریکا و یا استفاده از اپلیکیشن باریکا سریع ترین راه های ثبت سفارشات بار است. در این مقاله با باریکا، به عنوان یکی از بهترین باربری های تهران آشنا شوید.

باریکا؛ باربری هوشمند

باریکا بزرگترین سامانه هوشمند حمل بار در ایران است که با استفاده از بهترین و باتجربه ترین رانندگان برای رفع نیازهای صاحبان بار و کسب رضایت حداکثری آن ها در صنعت حمل و نقل کشور فعالیت می کند. تیم پشتیبانی باریکا در تمام مراحل حمل و نقل همراه مشتریان خود خواهند بود تا از سلامت و امنیت کامل کالای خود مطمئن شوند. تمامی سفارشات شهری و بین شهری به راحتی و در سریع ترین زمان در این باربری آنلاین قابل انجام است. در هر جای ایران که باشید، شما می‌توانید سفارش حمل بار خود را از طریق تلفن باربری باریکا، وب سایت (baarika.com) یا اپلیکیشن باریکا ثبت کنید. اپلیکیشن باریکا را می توانید از مایکت دانلود کنید.

شماره تلفن باربری هوشمند باریکا: 02122143088

قیمت ها در باریکا

باریکا با الگوریتم هوشمند خود در تعیین قیمت باربری تلاش دارد تا به بهترین قیمت ها دست پیدا کند. قیمت ها در باریکا بر اساس نرخ اتحادیه باربری تهران و نرخ اتحادیه باربری اثاث منزل مصوب در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ محاسبه می شود و بصورت آنلاین از طریق سایت، اپلیکیشن و تلفن باربری قابل استعلام است. نوع وسیه نقلیه، نوع بار، وزن بار، معطلی های ممکن، تعداد کارگران و مسافت بر قیمت کرایه بار تاثیر دارند. نحوه پرداخت هزینه حمل و نقل یا به صورت نقدی به راننده خواهد بود یا با توجه به درخواست مشتری از طریق وب سایت یا اپلیکیشن محاسبه خواهد شد.

اولین سفارش حمل بار در باریکا شامل 100 هزار تومان تخفیف خواهد بود.

مزیت های اپلیکیشن باریکا چیست؟

باریکا تخصصی‌ترین سامانه آنلاین خدمات حمل‌ و‌ نقل کالا بصورت 24 ساعته و در سراسر ایران آماده ثبت سفارشات باربری از طریق شماره تلفن باربری یا اپلیکیشن باریکا است. باریکا با پشتیبانی اختصاصی خیال شما را در تمامی سفارشات راحت خواهد کرد. همچنین با بهره گیری از چند سال تجربه شرکت نوبار در حوزه حمل و نقل بار، جزئی ترین موضوعات را در بسته بندی و جابجایی بار پیش بینی و اجرا می کند. از جمله مزایای دیگر بکارگیری اپلیکیشن باریکا موارد زیر است:

  • انجام خدمات بسته بندی
  • خدمات اسباب کشی
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • صدور بارنامه
  • بیمه ایران به صورت رایگان
  • استعلام قیمت بصورت آنلاین
  • امکان رصد آنلاین سفارش
  • کرایه و قیمت مناسب برای راننده ها و صاحبان بار

رانندگان در باریکا

رانندگان می توانند از طریق سامانه هوشمند باریکا براحتی بار مورد نظر خود را پیدا کنند و کسب در آمد کنند. علاوه بر این تسهیلات ویژه باریکا برای رانندگان، انتخاب این شغل را برای آن ها کارامد و مقرون بصرفه خواهد کرد. باریکا 13263 راننده فعال و مشغول به کار دارد.

خودروهای رانندگان باریکا انواع وانت و نیسان بصورت روباز، مسقف و یا یخچال دار هستند که با توجه به نوع و حجم بارها از طرف مشتریان انتخاب می شوند.

شماره تلفن باربری

صدور بارنامه رانندگان

صدور بارنامه های کاغذی در تمام استان های مختلف کشور و در پایانه های مختلف کشور توسط باریکا انجام می شود. در آینده ای نزدیک باریکا با صدور بارنامه های الکترونیکی و آنلاین برای هر یک از ناوگان حمل کننده بار یک کد رهگیری صادر می کند که در اینصورت نیاز به حضور فیزیکی در پایانه های باربری نخواهد بود. در مقاله بارنامه الکترونیکی با مزایای آن آشنا شوید.

ماموریت باریکا راحتی و صرفه جویی در زمان و هزینه برای رانندگان و صاحبان کالاست. شماره تلفن باربری باریکا را بخاطر بسپارید تا تمام سفارشات شهری و بین شهری شما را به راحتی ارسال کند. اگر هم ترجیح می دهید از ابزارهای آنلاین استفاده کنید سایت باریکا دات کام و اپلیکیشن باریکا براحتی در اختیار شما هستند.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید