ابعاد و ظرفیت بار نیسان

توسط

احتمالا برای شما پیش آمده است که برای حمل و ارسال محموله بار خود قصد تماس با باربری ها را دارید اما با ظرفیت و ابعاد باربندهای ناوگان‌های مختلف آشنا نیستید. نیسان یک خودروی معروف و بدون رقیب در حمل و نقل‌های شهری و بین شهری است اما آیا می‌دانید ظرفیت حمل بار نیسان و ابعاد اتاق بار وانت نیسان چقدر است؟ نیسان با ظرفیتی بیشتر از وانت و کمتر از خاور بهترین انتخاب برای حمل بارهای سبک است. در این مقاله در مورد وانت نیسان زامیاد یا همان نیسان آبی معروف و ابعاد و ظرفیت بار نیسان صحبت می‌کنیم.

پس از مطالعه این نوشته و اطمینان از مناسب بودن ابعاد و ظرفیت نیسان جهت حمل بار شما، برای حمل بارهای بین شهری باریکا در خدمت شماست. شما می‌توانید درخواست نیسان بین شهری را در این صفحه ثبت کنید. قبل از ثبت بار هم میتوانید با وارد کردن مبدا، مقصد و سایر مشخصات بار خود، قیمت را از ما به صورت آنی استعلام کنید.

نیسان آبی

نیسان آبی یا نیسان زامیاد خودرویی است که به کلماتی مانند خدمت، استحکام، قدرت و بخاطر چهره اش ترس معروف است و برای همه ایرانیان آشناست. بخش عمدۀ حمل و نقل کشور بر عهده نیسان‌هاست. وانت نیسان که در خارج از کشور نام آن نیسان جونیور (Nissan Junior) بود در ایران به نیسان آبی یا نیسان زامیاد معروف شد. این خودرو در سال 1349 توسط شرکت خودروسازی زامیاد در ایران تولید شد. در سال 1389 نوع جدیدی از نیسان دیزلی به نام زامیاد ۲۸ nb وارد بازار شد. برای آشنایی بیشتر با نیسان جونیور و تاریخچه نیسان میتوانید مقاله باریکا درباره این موضوع را مطالعه کنید.

زامیاد Z24 در واقع وانت نیسان جونیور 50 ساله است. تولید Z24 در ایران در همان سال آغاز شد، اما در حالی که ساخت آن در ژاپن در سال 1984 به پایان رسید، تولید آن در خاورمیانه ادامه داشت. شما می‌توانید Z24 را با موتور 2.4 لیتری بنزینی یا 2.8 لیتری دیزلی خریداری کنید که هر دوی آنها حدود 90 اسب بخار قدرت دارند.

ابعاد نیسان بار

در کسب و کارهای محلی استفاده از نیسان می تواند گزینه مناسبی برای ارسال سفارش‌ها باشد زیرا کامیون‌ها در سفرهای درون شهری دارای محدودیت تردد فراوانی هستند که این محدودیت‌ ها برای نیسان وجود ندارد و می‌تواند بدون ایجاد ترافیک و دردسرهای موجود برای کامیون‌ها خدمات باربری را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهد. از طرفی صدور بارنامه از طرف شرکت های حمل و نقل، خدمات ارسال کالا را با نیسان های باربری معتبر کرده است. راننده قبل از حرکت مکلف به دریافت بارنامه الکترونیکی و ثبت اطلاعات در سامانه بارنامه وانت بار است.

ظرفیت بار نیسان

طول، عرض، ارتفاع و ظرفیت بار نیسان و وانت

پس از مرور مختصری بر پیشینه نیسان اکنون سوال این است که نیسان چقدر بار می‌برد؟ و آیا ظرفیت نیسان بار می‌تواند جوابگوی محموله بار مدنظر شما باشد؟

حداکثر باری که نیسان های زامیاد ۲۸ می‌توانند جابجا کنند وزن تا 2,200 کیلوگرم بار (2.2 تن) بیان شده است اما در واقع قادر به حمل بار 2,800 کیلوگرم هستند. بطور کلی ظرفیت حمل بار نیسان برای بارهایی با محدوده وزن 1 تا 2 تن مناسب است.

دیده شده که نزدیک به 4 تن هم در این ماشین بار زده شده است و شاید برای شما هم سوال شده باشد که چطور نیسان توانسته این حجم از بار را جابجا کند؟ پاسخ گیربکس‌های قوی نیسان است که دارای قدرت زیادی برای تحمل بار هستند.

اگر وزن و یا ابعاد بار شما کمتر از ظرفیت نیسان است پیشنهاد ما به شما استفاده از وانت بار است. برای اطلاع از ابعاد دقیق و ظرفیت بار وانت مقاله باریکا درباره این موضوع را مطالعه کنید.

با توجه به ظرفیت نیسان و حداکثر باری که می تواند جا بجا کند انتخاب لاستیک مناسب بسیار مهم می باشد به همین منظور مقاله انواع لاستیک خودرو برای انتخاب مناسب لاستیک نیسان بسیار مهم می باشد.

ابعاد نیسان

ظرفیت بار نیسان و ابعاد دقیق نیسان و انواع خودروهای باربری

اگر صاحب کسب و کاری هستید که برای حمل و نقل نیاز به خرید خودرو دارید، توجه به ابعاد قسمت بار وانت نیسان یکی دیگر از نکاتی است که در حمل بارها باید در نظر گرفت. ابعاد اتاق بار نیسان بصورت زیر است:

  • طول نیسان بار: 220 سانتی متر
  • عرض نیسان بار: 160 سانتی متری
  • ارتفاع از زمین: 100 تا 120 سانتی متر
  • فاصله مرکز محور جلو تا مرکز محور عقب: ۲۸۶.۵ سانتی متر

برای محموله‌ی بارهایی که ارتفاع آن ها از 1/5 متر بیشتر است باید به ارتفاع محل‌های عبور مانند پل ها، درهای ورودی و…دقت کرد و برای آن مجوز های مربوطه را دریافت کرد. واضح است که برای محموله ای که طول و عرض آن از ابعاد قسمت بار نیسان وانت بیشتر است، نیسان انتخاب خوب و امنی نیست و پیشنهاد ما برای این موارد استفاده از کامیونت یا همان خاور است. حتما پیش از درخواست خاور، نوشته ما با عنوان ظرفیت بار و ابعاد خاور باربری را مطالعه بفرمایید.

برای سفارش نیسان بار در تهران میتوانید به سایت نوبار مراجعه نمایید. سامانه هوشمند باریکا که زیرمجموعه بین شهری از سامانه هوشمند نوبار است، با در اختیار داشتن انواع ماشین های حمل بار مانند وانت بار و نیسان امکان حمل بار از هر نقطه کشور را برای شما فراهم می کند.

در این مقاله درباره ابعاد و ظرفیت بار نیسان صحبت کردیم. ظرفیت بار بالای نیسان، قطعات ارزان و مقاوم و همچنین تعمیرات آسان این خودرو باعث شده است تا یکی از محبوب ترین خوروهای باربری در صنعت حمل و نقل ایران باشد. برای انتخاب خودرو به اعتبار شرکت‌هایی که برای استفاده از خدمات آن‌ها اقدام می‌کنید توجه داشته باشید. یک خودرو سالم و نیروی کار توانمند در جابجایی کالا‌ها در این شرکت‌ها می‌تواند سلامت بار شما در جریان انتقال از مبدا به مقصد را تضمین کند.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید