باربری بین شهری، مثل آبِ خوردن

توسط

باربری بین شهری خدمتی است که در سالهای اخیر با توجه به رشد صنایع و همچنین افزایش مهاجرت افراد از شهر محل زندگی به شهرهای دیگر رونق زیادی پیدا کرده است. شرکت های بسیاری این خدمات را ارائه می دهند اما بصورت سنتی!

ما در باریکا با بوجود آوردن سامانه ای هوشمند و همچنین ناوگان وسیع نیسان بار بین شهری و وانت بار بین شهری در سراسر کشور سیستم های سنتی را پشت سر گذاشته و با سرعت بالا در حال خدمت رسانی به متقاضیان این خدمت هستیم. در این میان سوالات و موارد متداولی بین کاربران وجود دارد که ما در ادامه این موارد و سوالات را بررسی می کنیم و به آنها پاسخ می دهیم.

ثبت سفارش باربری

در ادامه به این موارد میپردازیم:

  • باربری بین شهری چیست؟
  • حمل بار بین شهری تهران و شهرستان
  • هزینه و کرایه باربری بین شهری چگونه است؟
  • بسته بندی و خدمات کارگری باربری بین شهری
  • ناوگان رانندگان بین شهری حرفه ای
  • بیمه باربری بین شهری
  • بارنامه بار و لزوم استفاده از آن
  • مشاوره رایگان ناوگان با توجه به وسایل
  • استعلام آنلاین قیمت باربری بین شهری
  • اپلیکیشن و سامانه هوشمند باربری بین شهری باریکا

باربری بین شهری چیست؟

باربری بین شهری در واقع به خدمتی گفته می شود که حمل و نقل هرگونه کالا یا بار را بین 2 استان یا شهر مختلف تسهیل می کند. عموما، حمل اثاثیه منزل، کارخانه های تولیدی، شرکت های بزرگ و کوچک و … از این نوع خدمت استفاده می کنند. هزینه ها در این نوع باربری با توجه به وضعیت جاده ها، زمان ارسال بار، وضعیت آب و هوایی و بسیاری دیگر از موارد ممکن است با هزینه های باربری داخل شهری متفاوت باشد و برای محاسبه هزینه نیاز به سیستمی هوشمند مانند باریکا است.

حمل بار بین شهری تهران و شهرستان

سامانه هوشمند باریکا با وجود ناوگان وسیع در تهران و دیگر شهرستان ها، بیمه بار بین شهری، ارسال بارنامه، سیستم هوشمند قیمت دهی آنلاین، مشاوره رایگان و … حمل بار بین شهری برای تهران را آسوده کرده است. فقط در سال 1402 باریکا 1098568 کیلومتر حمل بار بین شهری موفق انجام داده است و توانسته به 90% رضایت از خدمات دست پیدا کند.

حمل بار بین شهری
حمل بار بین شهری باریکا

هزینه و کرایه باربری بین شهری چگونه محاسبه می شود؟

همانطور که پیشتر گفتیم هزینه ها در باربری بین شهری به المان های زیادی مرتبط می شود. وضعیت جاده ها، زمان ارسال بار، وضعیت آب و هوایی، بیمه بودن یا نبودن بار، وسیله نقلیه مورد نظر و … مربوط می شود. باریکا سیستمی هوشمند توسعه داده است که با استفاده از آن و وارد کردن فرم های مورد نیاز، قیمتی ثابت و بدون تغییر برای شما و با توجه به موارد یاد شده استعلام می کند. باریکا تضمین می دهد در 90% مواقع قیمت ارائه شده توسط این سیستم مناسب ترین قیمت ممکن است.

بسته بندی و خدمت کارگری در باربری بین شهری

عموما در باربری بین شهری این خدمات کمتر تقاضا می شوند. اما باریکا این خدمات را در سراسر ایران ارائه می دهد. بصورت پایه می با پرداخت مقداری هزینه توافقی به راننده می توانید از ایشان برای خدمات کارگری و بسته بندی استفاده کنید، اما در صورت نیاز به خدمات بسته بندی و کارگری جداگانه باید این مورد را به کارشناس باریکا اطلاع دهید تا در سریع ترین زمان ممکن این خدمات را برای شما فراهم کند.

خدمات بسته بندی و کارگری باریکا

ناوگان رانندگان بین شهری حرفه ای

باریکا دارای یکی از بزرگترین ناوگان رانندگان نیسان بار و وانت بار و باربری بین شهری است. تمامی رانندگان باریکا آموزش دیده و دارای قرارداد هستند. همچنین تمامی خدمات ارائه شده توسط این رانندگان پس از انجام خدمت توسط کارشناسان باریکا و با تماس با مشتری امتیازدهی می شود و درصورت وجود هرگونه مشکل برای مشتری قرارداد باریکا با راننده فسخ و این راننده از لیست ناوگان رانندگان باریکا حذف خواهد شد.

بیمه باربری بین شهری

این خدمت توسط باریکا و بصورت اولیه تا مبلغ 10 میلیون تومان روی خدمات باریکا وجود دارد، به این معنی که همزمان با ثبت سفارش 10 میلیون تومان بصورت رایگان بار خود را بیمه خواهید کرد. این مورد برای آسودگی خیال مشتری توسط باریکا ارائه می شود و نشان دهنده اطمینان باریکا از ناوگان رانندگان حرفه ای است.

بارنامه بار و لزوم استفاده از آن

یکی از اسناد مهم در صنعت حمل و نقل بارنامه است. در چند سال گذشته پیشرفت های زیادی در فناوری صورت گرفته است که بارنامه سنتی کاغذی را به فرمت بارنامه الکترونیکی (eBL) تبدیل کرده است. بارنامه قرارداد رسمی حمل بار است. بارنامه شواهد، مالک قانونی محموله اطلاعات مالی بار، اطلاعات فرستنده و گیرنده بار، اطلاعات مشخصات راننده و کامیون حمل بار را مشخص می کند. در واقع بارنامه قراردادی بین صاحب کالا و راننده است. بدون بارنامه شرکت حمل و نقل تعهدی نسبت به سلامت کالا ندارد و از طرفی هر فردی می‌تواند بار را متعلق به خودش بداند و آن را تحویل بگیرد. با صدور بارنامه صاحب محموله از حقوق قانونی برای ادعای کالا یا ترتیب انتقال مالکیت محموله به طرف دیگری برخوردار است.

تمامی این موارد اهمیت و لزوم استفاده و صدور بارنامه را نشان می دهد. باریکا برای تمامی بارهای ارسال شده بارنامه صادر خواهد کرد.

بارنامه الکترونیکی برای باربری بین شهری

مشاوره رایگان وسیله نقلیه مورد نیاز برای باربری بین شهری

با توجه به تفاوت موجود بین وسایل نقلیه و همینطور تفاوت موجود بین ابعاد نیسان بار و ابعاد وانت بار، از آنها برای بارگیری وسایل مختلفی استفاده می شود. مشاوران با تجربه باریکا خدمات مشاوره بارگیری را بصورت رایگان و بصورت تلفنی برای مشتریان عزیز ارائه می دهند.

استعلام آنلاین قیمت باربری بین شهری

باریکا تنها سامانه هوشمند در ایران است که می تواند با توجه به وضعیت آب و هوا، وضعیت جاده ها، ناوگان مورد نیاز و بسیاری دیگر از موارد بصورت آنلاین فرآیند قیمت دهی را انجام دهد. همانطور که پیشتر ذکر شد باریکا تضمین می دهد قیمت ارائه شده توسط این سیستم در 90% از مواقع بهترین و مناسب ترین قیمت ممکن است.

ثبت سفارش باربری

کلام آخر: اپلیکیشن و سامانه هوشمند باربری بین شهری باریکا

باریکا دارای اپلیکیشن و سامانه هوشمندی است که خدمات باربری بین شهری را برای متقاضیان تسهیل خواهد کرد و شما با استفاده از این سامانه می توانید از خدمات باریکا استفاده کنید.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید