باربری آمل

معرفی باربری آمل شرکت باریکا

توسط

باربری امل شرکت باریکا، با ارائه خدمات حمل و نقل  باربری بین شهری ، به یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه باربری بین شهری تبدیل شده است. این شرکت با بهره‌گیری از پرسنل مجرب و کارآزموده، ناوگان حمل و نقل مدرن و مجهز، تعهد به ارائه خدمات با کیفیت و ارائه خدمات باربری بین تهران به امل و آمل به سایر شهرستان ها بصورت مقرون به صرفه تلاش می‌کند تا تجربه ای امن و مطمئن را برای مشتریان خود رقم بزند.

آمل، یکی از شهرهای شمالی ایران، با قدمتی چندین هزار ساله، به عنوان یکی از شهرهای مهم مازندران شناخته می‌شود. این شهر به دلیل برخورداری از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان، مانند بازار سنتی، پل تاریخی، امامزاده ابراهیم، جنگل‌های سرسبز و سواحل خزر، به عنوان قطب صنعتی، گردشگری، کشاورزی در شمال کشور شناخته شده است که از نظر اقتصادی و حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است..

خدمات نیسان بار/وانت بار امل با داشتن دفتر در تهران و آمل با ارائه خدمات متنوعی مانند حمل اثاثیه منزل، لوازم اداری، تجاری و اسباب کشی از تهران به آمل و آمل به سایر شهرستان ها برای اسباب کشی آسان و بدون دردسر در خدمت شما عزیزان می باشد.

خدمات باربری باریکا در آمل شامل:

حمل اثاثیه منزل: جابجایی کامل اثاثیه منزل، اسباب و اثاثیه، مبلمان، لوازم منزل و … به صورت برون شهری از تهران به آمل و از آمل به سایر شهرستان ها

حمل و نقل اداری و تجاری: جابجایی لوازم اداری، تجهیزات فروشگاهی، کالاهای تجاری و …

حمل و نقل صنعتی و کشاورزی: برای جابجایی انواع بارهای پتروشیمی، محصولات تولیدی و انواع محصولات کشاورزی می باشد.

ارائه انواع خودرو های با کیفیت و استاندارد: با توجه به دفتر فیزیکی باربری در تهران و آمل شرکت باریکا آماده ارائه انواع خودروهای مجهز و استاندارد برای ارسال انواع بار با توجه به حجم و مسافت می باشد.

  • وانت بار و نیسان بار آمل: حمل بارهای سبک و کم حجم در کوتاهترین زمان ممکن
باربری بین شهری
وانت بار و نیسان بار آمل
  • تریلی آمل:ارسال انواع ماشین آلات کشاورزی و صنعتی و کالاهای ساخت و ساز و راه سازی  بسته به نوع بار از انواع تریلی کفی،نیم لبه، بغل دار، تریلی کانتینر، تریلی کمپرسی، تریلی ترانزیت یا چادری و تریلی یخچالی با توجه به نوع بار و مسافت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • انواع کامیون آمل: کامیون های تک و کامیون جفت باری برای ارسال بار های سنگین و حجیم درمسافت های طولانی به کار می رود.
باربری بین شهری باریکا
باربری بین شهری آمل

مزایای استفاده از باربری باریکا:

  • پرسنل مجرب و کارآزموده: کلیه پرسنل باربری باریکا آموزش دیده و دارای مهارت کافی در زمینه حمل و نقل اثاثیه و باربری هستند.

پرسنل باربری باریکا بعد از ثبت نام در ناوگان حمل و نقل باریکا آموزش های لازم از نظر حمل و نقل، بارچینی و حمل بار و نحوه برخورد با مشتری را آموزش دیده و در صورت دریافت کوچکترین شکایت یا مشکل پنل پرسل به حالت تعلیق درامده و آموزش ها برای پرسنل مذکور از ابتدا انجام می شود.

  • ناوگان حمل و نقل مدرن و مجهز: باربری باریکا از کامیون‌ها، وانت‌ها و نیسان‌های مجهز و مدرن برای حمل و نقل بار استفاده می‌کند.
  • تعهد به ارائه خدمات با کیفیت: باربری باریکا به کیفیت خدمات خود اهمیت زیادی می‌دهد و تمام تلاش خود را می‌کند تا رضایت مشتریان را جلب کند.
  • ارائه بارنامه به مشتری: بعد از ثبت بار در هنگام باربری در زمان رسیدن راننده پای بار بارنامه بصورت pdf  برای ز
  • قیمت‌های مناسب: باربری باریکا قیمت‌های منصفانه و رقابتی برای خدمات خود ارائه می‌دهد.

استعلام قیمت که این شرکت برای خدمات خود در نظر می گیرد طبق تعرفه های راهداری کل کشور اعمال می شود که این اعلام قیمت با توجه به تعداد کارگر، طبقات مبدا و مقصد و مسافت جابجایی و نوع خودروی مورد نیاز اعلام می شود.
با اولین تماس با شرکت باریکا می توانید استعلام هزینه باربری خود را بصورت ثابت و بدون افزایش قیمت دریافت نمایید و از مشاورین باریکا برای انتخاب نوع وسیله خود راهنمایی بگیرید.

  • بیمه بار: باربری باریکا برای تمام بارهای تحت حمل خود بیمه صادر می‌کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، خسارات وارده جبران شود.

برای استفاده بهتر از مزیت های بیمه باربری بهتر است با مزیت های بیمه نامه باربری آشنا شوید.

  • ارائه خدمات ۲۴ ساعته: باربری باریکا در تمام طول شبانه روز و هفت روز هفته از چند ساعت قبل از بارگیری تا 24 ساعت بعد از بارگیری آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.
  • امنیت جابجایی: با توجه به خدمات و سابقه شرکت باریکا، با خیال آسوده و بدون دغدغه به ارسال بار خود از تهران به آمل و آمل به سایر شهرستان ها بپردازید.
  • سرعت بالا در ارسال بار: از زمان ثبت سفارش تا ارسال انواع ماشین نیسان بار بین شهری و وانت بار بین شهری آمل به سایر شهرستان ها به طور میانگین 90 دقیقه زمان نیاز می باشد.
  • پوشش سراسری: شرکت باربری بین شهری باریکا علاوه بر خدمات باربری امل آماده ارائه خدمات باربری از تهران به تمام شهرستان ها و تمام شهرستان ها به تهران می باشد.
  • رهگیری محموله: پس از ارسال بار توسط شرکت باربری باریکا بصورت تلفنی می توانید از بار خود در طول مسیر و سلامت بار و تاریخ تقریبی رسیدن به مبدا مطلع شوید.
  • اشتغال زایی: در کنار انواع مزیت های باربری آمل یکی از مهم ترین مزیت های باربری آمل ایجاد اشتغال و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل می باشد که به رشد اقتصادی این شهر نیز بسیار کمک می‌کنند.

تعرفه خدمات باربری در آمل

تعرفه خدمات نیسان بار/وانت بار آمل به عوامل مختلفی مانند نوع بار، مسافت جابجایی، حجم بار، نوع کامیون، خدمات اضافی مانند بسته بندی و چیدمان اثاثیه و … بستگی دارد.
که در حال حاضر شرکت باریکا خدمات بسته بندی و چیدمان را در حال حاضر ارائه نمی دهد.

اهمیت باربری در آمل به عنوان قطب صادرات

آمل به عنوان یکی از قطب‌های صادرات شمال ایران، از نظر اهمیت باربری جایگاه ویژه‌ای دارد.

حمل و نقل کالاهای صادراتی از مبدا تولید در آمل به بنادر و مرزهای کشور برای صادرات به سایر کشورها، نیازمند شبکه حمل و نقل قوی و کارآمد است.

با توجه به اهمیت باربری در صادرات، انتخاب یک باربری مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. در هنگام انتخاب باربری برای صادرات، به نکات زیر توجه کنید:

سابقه و تجربه شرکت را بررسی کنید.

از مجوزها و گواهینامه‌های شرکت اطمینان حاصل کنید.

از ناوگان حمل و نقل و تجهیزات شرکت بازدید کنید.

تعرفه‌ها و خدمات شرکت را به دقت مطالعه کنید.

از مشتریان قبلی شرکت پرس و جو کنید.

با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید یک باربری مطمئن و کارآمد را برای حمل و نقل کالاهای صادراتی خود از آمل انتخاب کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده، وجود بنادر و فرودگاه در استان مازندران نیز به تسهیل صادرات کالا از آمل کمک می‌کند.

در نهایت، می‌توان گفت که باربری در آمل به عنوان قطب صادرات، نقشی حیاتی در توسعه اقتصادی این شهر و کشور ایفا می‌کند.

و ما در شرکت باربری باریکا تمام تلاش خود را برای ارسال بار بین شهری شما انجام می دهیم تا شما با خیال آسوده کار جابجایی و حمل بار خود را فقط با یک تماس با باریکا انجام دهید.

باربری بین شهری
باربری تهران به امل و آمل به تمام شهرستان ها

هدف ما در باربری بین شهری باریکا

ما در تیم باربری باریکا، علاوه بر داشتن خودروهای مناسب برای جابجایی انواع بار، چیدمان و بارگیری اصولی و مشاوره تخصصی در زمینه نوع ماشین مورد نیاز، تعداد کارگر مورد نیاز و چیدمان اصولی  و با جلب رضایت 97 درصدی مخاطبان در چند سال اخیر ارائه خدمات باربری بین شهری  آماده ارائه خدمات به مشترین عزیز از طریق دفتر تهران و امل بصورت تلفنی و حضوری می باشد. به همین منظوردر صورت بروز هر گونه مشکل یا آسیب به کالا در طول جابجایی، مسئولیت عدم آسیب پذیری کالا در مسیر با توجه به نوع بار بر عهده شرکت باریکا می باشد.

خدمات باربری آمل شرکت باریکا در تمامی محله ها و منطقه های شهر آمل ارائه می شود. همچنین در سایر شهرهای اطراف نظیر، بابل، آمل، نور، محمود آباد، نوشهر، چالوس و تنکابن نیز خدمات ما با فاصبه زمانی 90 دقیقه از زمان سفارش تا رسیدن تا پای بار  ارائه میگردد.

برای رزرو خدمات باربری باریکا می‌توانید با شماره تماس‌های شرکت تماس بگیرید یا از طریق وب سایت باریکا اقدام کنید.

امیدواریم با انتخاب باربری باریکا، تجربه ای امن، راحت و بدون دغدغه از اسباب کشی و حمل و نقل بار خود داشته باشید.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید