اسباب کشی آنلاین

توسط

در دنیای دیجیتالی و آنلاین امروز شنیدن آنلاین شدن اسباب کشی عجیب نیست. اسباب کشی آنلاین، فرایند اسباب کشی سنتی یا بطور کلی باربری سنتی را ساده‌تر کرده است و همه امور مربوط به اسباب کشی را می‌توان با چند کلیک به راحتی انجام داد. در این مقاله در مورد حمل بار اینترنتی و اسباب‌ کشی آنلاین و مزایای آن صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

اسباب کشی آنلاین چیست؟


یکی از خدمات باربری آنلاین، اسباب کشی یا اثاث کشی آنلاین است. افراد در زمان اسباب کشی می‌توانند به جای تماس با باربری‌های سنتی به سراغ اپلیکیشن باربری‌های هوشمند یا وب سایت آن‌ها بروند. اپلیکیشن اسباب کشی در واقع همان اپلیکیشن باربری‌های آنلاین است که با یک جستجوی ساده می‌توانند آن‌ها را پیدا کنند. برای آشنایی بیشتر با نکات اسباب کشی می‌توانید این نکات را در مجله باریکا مطالعه کنید و بیش از پیش برای فرآیند اسباب کشی آماده شوید.

اسباب کشی آنلاین

ثبت سفارش در باریکا

سامانه هوشمند باریکا، بزرگترین سامانه حمل بار آنلاین است که با انواع ماشین‌های حمل بار امکان حمل هر نوع باری از جمله اسباب و لوازم خانه و دفتر را برای شما فراهم می‌کند. اپلیکیشن باریکا را می‌توانید در گوگل پلی، بازار و اپ استور دانلود کنید. بطور کلی برای ثبت سفارش در وب سایت کافیست:

1. سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید

2. اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و در نهایت

3. ثبت نهایی سفارش را انجام دهید

اسباب کشی آنلاین باریکا

معایب اسباب کشی سنتی


اسباب کشی و برنامه ریزی های لازم برای آن به خودی خود یکی از پرتنش‌ترین کارهایی است که همه با آن روبرو هستند. خودرو حمل مناسب برای اسباب کشی، نیروهای متخصص، متعهد و کاربلد برای بسته بندی بار و جابجایی وسایل، قیمت مناسب و منصفانه برای کرایه ماشین، ایمن سازی وسایل، رانندگی مطمئن و … دغدغه‌های افرادی است که نیاز به خدمات اسباب کشی دارند.
قیمت‌های متغییر متفاوت از مشکلات اساسی باربری‌های سنتی است و ممکن است بر اساس تغییر شرایط عوض شود. در اسباب‌کشی آنلاین و در اپلیکیشن اسباب کشی یا وب‌سایت‌های باربری های هوشمند ابتدا طبق تمام شرایط تعیین شده توسط مشتری قیمت تعیین می‌شود و در نهایت همان مبلغی که در مرحله نهایی ثبت سفارش تعیین شد بدون تغییر دریافت می‌گردد.

مزایای اسباب کشی آنلاین

با توجه به مطالبی که درباره باربری آنلاین گفته شده، مزایای اسباب کشی آنلاین نیز مشخص است. همه افراد حداقل یک بار اسباب کشی را تجربه کرده اند بنابرین آشنایی با مزایای اسباب کشی آنلاین نسبت به اسباب‌کشی‌های پر مشقت سنتی برای همه لازم و مفید است. در فهرست زیر خدماتی که می‌توان در اسباب کشی اینترنتی استفاده کرد را می‌بینید:

  • امکان سفارش انواع سرویس‌های اسباب کشی درون شهری با برون شهری
  • درخواست آنلاین خودرو مورد نظر بدون مراجعه حضوری یا حتی تماس تلفنی
  • امکان انتخاب انواع وانت ها، خاور و کامیون
  • بارگیری اصولی و ایمن توسط نیروهای ماهر باربری
  • امکان استفاده از خدمات بسته بندی
  • استفاده از خدمات جمع آوری وسایل و بکارگیری کارگران با لوازم مورد نیاز در اسباب کشی مانند چسب، کارتن، ضربه گیر و…
  • امکان استفاده از نیروهای متخصص برای نصب لوازم برقی خانه مانند گاز و یخچال و …
  • بکارگیری کارگران در چیدمان وسایل
  • پشتیبانی و رسیدگی هر روزه به شکایات احتمالی

بیشتر بدانید: اسباب کشی یا اثاث کشی! کدام یک صحیح است؟

با اینترنتی شدن کسب و کارها باربری ها هم به سمت آنلاین شدن و ارائه خدمات از طریق وب سایت و اپلیکیشن شدند. اگر قصد دارید وقتی درگیر اسباب کشی هستید در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید از خدمات حمل بار آنلاین که شامل اسباب کشی آنلاین می‌شود، استفاده کنید.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید