وانت تلفنی

وانت تلفنی

توسط

اگر شما هم برای جابجایی بار سبک خود به دنبال وسیله ای مناسب با ارسال سریع هستید حتما پیشنهاد می کنیم از سرویس وانت تلفنی باریکا استفاده نماید.

وانت بار ها عموما بارهای از یک کیلو تا 500 کیلوگرم را در مسافت های مختلف جابجا می کنند.

حال برای درخواست سرویس وانت بار تلفنی امکان دارد یکسری سوال از جمله ابعاد و اندازه های وانت بار، محاسبه نرخ کرایه وانت بار، نحوه درخواست، انواع ماشین های سرویس وانت بار، خدمات وانت بار تلفنی  و مزایای آن داشته باشید.

که ما در این مقاله سعی می کنیم به تمام سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم.

شما برای ارسال بار سبک خود در سریع ترین زمان ممکن می توانید بصورت تلفنی و یا از طریق سایت باریکا و یا دانلود اپلیکیش بار خود را بصورت اینترنتی ثبت کرده و از مزایای ثبت بار آنلاین لذت ببرید.

مزایای سرویس وانت

ما در سرویس وانت بار تلفنی باریکا برای تمام دغدغه های شما از نظر قیمت تا ارسال با کیفیت بار و اطمینان از ایمنی بار از زمان بارگیری تا تخلیه فکر کرده ایم تا بتوانیم بهترین راهکارها برای شما ارائه دهیم.

  • قیمت به صرفه : تمامی سرویس های وانت بار بین شهری باریکا زیر نظر اتحادیه حمل بار قیمت دهی می شود و هیچ گونه هزینه ای جداگانه حتی انعام دریافت نمیشود.

و اگر مواردی که در زمان ثبت سفارش گفته شده از نظر مسافت، حجم بار و مسیر پیاده رو تغییر نکند هیچ هزینه اضافه ای دریافت نخواهد شد و قیمت ثابت و قطعی از جمله ویژگی های بارز باریکا برای ارسال وانت بار تلفنی می باشد.

  • ارسال بار کیفیت بار: برای ارسال با کیفیت بار در وانت بار باریکا از نیروهای متخصص و آموزش دیده استفاده کرده ایم تا خیال شما از بارگیری و تخلیه راحت باشد و هیچ نگرانی از آسیب به بار برای شما در مسیر وجود نداشته باشد.
  • ارسال بارنامه و بیمه نامه: بعد از ثبت سفارش باربری شما بارنامه و بیمه نامه معتبر که برای ضمانت بار می باشد ارائه می شود تا هیچ مشکلی از نظر ارسال و خسارت برای شما بوجود نیاید و خیالتان از بابت سلامت و به موقع رسیدن بار راحت باشد.
  • ارسال سریع وانت بار : بعد از نهایی کردن سفارش اسباب کش خود سرویس وانت بار باریکا برای هر نقطه ایران در کمتر از 90 دقیقه در محل بارگیری شما حاضر می شود و هیچ معطلی و مشکلی برای ارسال بار خود نخواهید داشت.
  • پیگیری ارسال بار: شما بعد از بارگیری و ارسال بار خود می توانید از طریق تماس تلفنی بار خود را پیگیری نمایید تا خیالتان بابت ارسال به موقع بار راحت باش.
وانت تلفنی
ثبت سفارش باربری

بررسی ابعاد و ظرفیت انواع وانت بار

ظرفیت بار وانت بارها به دلیل تنوع و مشخصات فنی بسیار متفاوت می باشد که با توجه به حجم و مسافتی که برای باربری بار خود نیاز دارید مشاورین باریکا بهترین پیشنهاد را برای انتخاب نوع دقیق وانت بار به شما می دهند.

در ادامه مقاله به بررسی ابعاد و ظرفیت انواع وانت بار برای ارسال بار بین شهری جهت بهبود اطلاعات شما خواهیم پرداخت.

اما توجه به این نکته ضروری که این اعداد تقریبی هستن و ظرفیت دقیق بار به ویژگی های فنی فعلی وانت نیز بستگی خواهد داشت.

  • بررسی ظرفیت وانت پراید

وانت پراید از ظرفیت 1 کیلو تا 460 کیلوگرم را برای باربری بین شهری بارهای سبک از جمله بارهای مثل مبل، میزناهارخوری و بارهای کوچک منزل یا دفتر کار قابل استفاده می باشد.

وانت پراید ها گزینه مناسبی برای تحویل بارهای کم وزن و کم حجم تر درون شهری و برون شهری به دلیل هزینه مقرون به صرفه می باشد

  • بررسی ظرفیت وانت پیکان

وانت پیکان با ظرفیت بار از یک کیلو تا ۵۰۰ کیلوگرم، از محبوب‌ترین سرویس های وانت بار بین شهری و درون شهری باریکا  برای جابجایی انواع بارهای ابزارآلات و لوازم کارگاهی و محصولات کشاورزی است. این سرویس باربری با طراحی کارآمد به یکی از سرویس های پر طرفدار و مقرون به صرفه برای باربری های شرکتی و کارگاهی و کشاورزی تبدیل شده است.

  • بررسی ظرفیت وانت آریسان

وانت آریسان با ظرفیت بار از یک کیلو گرم تا ۶۰۰ کیلوگرم،بعنوان یکی از سرویس های کارآمد و پرقدرت در سرویس های باربری بین شهری باریکا می باشد که با طراحی مدرن و ویژگی های فنی پیشرفنه امکان جابجایی بارهای مواد نوشیدنی و غذایی را به مقصد مورد نظر شما در زمان مناسب دارد.  

همچنین وانت آریسان به دلیل قدرت و مشخصات فنی مناسب به گزینه عالی برای کسب و کارها و مسافت های طولانی تر تبدیل شده است.

  • بررسی ظرفیت وانت مزدا

وانت مزدا با ظرفیت بار از یک کیلوگرم تا 900 کیلوگرم، از جمله محبوب ترین وانت بارها برای کارهای روزمره و شرایط جوی مختلف در مسیر های مختلف جاده ای می باشد.

وانت مزدا با با طراحی ساده و محکم و مصرف سوخت بهینه آن را به گزینه ای مناسب برای جابجایی دستگاه های کارگاهی، لوله و اتصالات در شهر ها و مناطق مختلف برای حمل بار های بین شهری تبدیل کرده است.

بررسی ابعاد و ظرفیت وانت بار
بررسی ابعاد و ظرفیت وانت بار

محاسبه نرخ کرایه وانت بار

محاسبه نرخ کرایه وانت بار شهری و بین شهری بر اساس پارامترهای مختلفی از جمله مسافت و وزن بار وارزش بار( بیمه نامه ) سختی مسیر، شرایط اب و هوایی و روز باربری تعیین می شود.

در ادامه به بررسی عوامل موثر بر قیمت باربری می پردازیم.

مسافت باربری از جمله پارامترهای مهم تاثیر گذار روی قیمت باربری می باشد. مسافت باربری مبدا و مقصد و تعداد طبقات و مسیر پیاده روی بصورت مستقیم روی قیمت باربری تاثیر می گذارد.

وزن و حجم بار بر روی انتخاب نوع ماشین سرویس باربری تاثیرگذاشته و قیمت رو تغییر می دهد.

سختی مسیر علاوه بر مسافت بر روی قیمت باربری تاثیر میگذارد چون علاوه بر مسافت در برخی موارد رانندگان بار رو قبول نمی کنند و احتمال دارد نیاز به افزایش قیمت برای پذیرش سریع تر راننده باشیم.

ارزش بار (بیمه نامه) با توجه بهارزش بار برای اطمینان از ایمن رسیدن بار به مقصد می توانید بار خود را بیمه کنید که با توجه به ارزش بار شما قیمت بیمه نامه و قیمت باربری تغییر می کند.

شرایط آب و هوایی از آنجایی که می تواند روی زمان رسیدن بار به مقصد و مصرف سوخت تاثیر مستقیم بگذاردباعثانتخاب سخت تر راننده می شود که برای این منظور نیاز به افزایش قیمت باربری خواهید داشت.

روز باربری از جمله پارامترهای مهم برای انتقال بار می باشد. روزهای تعطیل و روزهای خاص پیدا کردن راننده متناسب بار سخت شده و همین امر باعث گران تر شدن باربری می شود.

شماره تلفن وانت بار

برای استعلام دقیق قیمت وانت بار می توانید بصورت مستقیم و با یک تماس با شماره 02171400698 بار خود را ثبت نمایید همچنین در هر ساعت از شبانه روز برای استعلام دقیق قیمت باربری خود از طریق همین شماره اقدام نمایید.

همچنین بعد از ثبت سفارش باربری می توانید از برای پیگیری بار خود از مبدا تا مقصد در هر ساعت از شبانه روز بصورت تلفنی بار خود را پیگیری نموده و از زمان رسیدن بار خود مطمئن شوید.

وانت بار بین شهری
درخواست وانت بار بین شهری

نحوه ثبت سفارش بار در باریکا

برای ثبت سفارش وانت بار و استعلام بار بصورت آنلاین علاوه بر تماس تلفنی می توانید از طریق سایت باریکا و پر کردن اطلاعات خواسته شده اقدام به دریافت استعلام دقیق و در ادامه ثبت سفارش باربری خود نمایید.

بعد از وارد شدن روی صفحه اصلی سایت باریکا و زدن دکمه استعلام قیمت آنلاین در ابتدا مبدا و مقصد باربری خود را مشخص کرده و بعد از تعیین نوع بار و وسیله نقلیه مورد نظر شماره موبایل خود را وارد نمایید.

در ادامه نوع بار و وزن بار و ارزش بار از شما خواسته شده است که بعد از وارد کردن اطلاعات دقیق بار تاریخ باربری خود را مشخص نمایید.

در انتها نام و نام خانوادگی خود را وارد نموده و روی استعلام قیمت کلیک می کنید.

بعد از دریافت استعلام قیمت نیروهای پشتیبانی باریکا نیز با شما تماس می گیرند و اگر موردی باشد حتما با شما هماهنگ می کنند.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید