باربری آنلاین

توسط

حمل بار یکی از اجزای اصلی تجارت الکترونیک است و همیشه یکی از دغدغه اصلی صاحبان کسب و کارها بوده است بخصوص اینکه این بار باید از شهری به شهر دیگر برود. با وجود باربری آنلاین بصورت باربری بین شهری و درون شهری بار زیادی از دوش همه برداشته است تا بتوانند بدون هیچ محدودیتی در انتخاب شهر، کالای موردنظرشان را ارسال کند!

باربری آنلاین چیست؟

باربری آنلاین روشی مدرن و حرفه ای برای ارسال بار است. سایت ها یا اپلیکیشن های باربری اینترنتی، بستری را فراهم می کنند تا:

مشتریان بتوانند برای حمل بار خود، راننده و خودرو مناسب بار خود را با مناسب‌ترین کرایه پیدا کنند و از طریق تماس تلفنی، سایت و یا اپلیکیشن باربری آن را درخواست دهند.

رانندگان هم درباربری آنلاین با نصب اپلیکیشن های باربری آنلاین می توانند در هر زمانی و در هر شهری که هستند از اعلام بارها مطلع شوند و بارهای مورد نظر خود را بپذیرند.

باربری ها و شرکت‌های حمل بار می‌توانند اعلام بارهای موجود را ثبت کنند تا در اختیار رانندگان قرار بگیرد. یکی از مهم ترین ویژگی های باربری آنلاین امکان صدور بارنامه الکترونیکی است.

باربری اینترنتی

سامانه هوشمند حمل بار باریکا

باریکا بزرگترین سامانه هوشمند حمل بار در ایران با هدف اتصال صاحبان بار به راننده های ناوگان نیمه سبک, وانت و نیسان است. باریکا با بکارگیری نیروهای متخصص در جهت جلب رضایت صاحبان بار و کالا در صنعت حمل و نقل کشور عملکرد فوق العاده ای داشته است.

مراحل ثبت سفارش در باربری آنلاین

  • ورود به سایت و ثبت اطلاعات کامل مبدا و مقصد
  • انتخاب خدمات باربری اعم از نوع ماشین، وسایل سنگین و تعداد کارگر
  • مشخص کردن ساعت و تاریخ
  • محاسبه هزینه حمل بار و دریافت فاکتور
 ثبت سفارش در باربری آنلاین

ویژگی های باربری آنلاین

با بررسی انتظارات مشتریان، نیازها و خواسته های آن ها از حمل و نقل آنلاین اپلیکیشن های باربری طراحی شده اند. با رقابت بیشتر شرکت های حمل بار، مشتریان امیدوارند که محصولشان سریعتر از موعد مقرر به مقصد برسد و خدمت بهتری را دریافت کنند. از ویژگی بارز باربری اینترنتی موارد زیر را می توان اشاره کرد.

  • صرفه جویی در هزینه
  • صرفه جویی در وقت
  • امنیت بار با بیمه باربری (تامین و تضمین سلامت بار)
  • بارنامه الکترونیکی
  • تعیین مسیر دقیق
  • قیمت مصوب
  • پرسنل و رانندگان حرفه ای
  • بسته بندی اصولی و صحیح
  • امنیت اپلیکیشن برای ثبت سفارش
  • بستری برای درآمدزایی بالاتر رانندگان
  • ایجاد امنیت بین رانندگان و صاحبان کالا با احرازهویت کاربران
  • امکان ارسال بار و بارگیری در همه شهرهای کشور
  • ارسال بار با بسته بندی مناسب
  • ارسال بار در زمان و روز تعیین شده توسط کاربر در اپلیکیشن
  • تعیین آدرس دقیق از روی نقشه آنلاین اپلیکیشن

مزایای استفاده از باربری آنلاین

از مزایای باریکا می توان انجام خدمات بسته بندی، پشتیبانی 24 ساعته، صدور بارنامه و بیمه رایگان ایران دانست. در ادامه چند مورد از مزایای بکارگیری باربری آنلاین به جای روش های سنتی را ذکر می کنیم.

امکان ارتباط مستقیم بین رانندگان و صاحبان کالا و ردیابی بار از طریق اپلیکیشن

با امکان پیگیری لحظه ای مرسوله، براحتی می توانید از وضعیت بار خود مطلع شوید. با استفاده از اپلیکیشن های باربری آنلاین شما می توانید به طوری لحظه ای از لوکیشن کالای خود مطلع شوید و با راننده ارتباط بگیرید.

دسترسی آسان

پیدا کردن راحت شرکت های باربری و رانندگی از ویژگی بارز اپلیکیشن های باربری آنلاین است. در اینصورت به آسانی می توانید شرکت باربری، راننده ، وانت یا کامین مناسب و هزینه های باربری را مشخص کنید.

صرفه جویی در وقت و هزینه

با اپلیکیشن های باربری آنلاین دیگر نیازی به حضور فیزیکی شما در شرکت باربری نمی باشد. علاوه بر این در فرآیند ثبت سفارش و دریافت بارنامه الکترونیکی، مشاهده بیمه و پرداخت نیازی به رفت و امد و صرف وقت و هزینه نیست.

اطلاع از هزینه باربری

بر خلاف روش های سنتی باربری در باربری آنلاین قبل از ثبت سفارش می توانید از هزینه باربری مطلع شوید.

تنوع ماشین های باربری

تعداد زیادی از انواع خودروهای حمل و نقل، وانت ها، کامیون ها و رانندگان از همه شهرهای کشور از طریق باربری آنلاین در دسترس هستند و افراد می توانند متناسب با مسیر و نوع بار خود ناوگان مناسب را انتخاب کند.

باریکا با در اختیار داشتن انواع ماشین حمل بار از قبیل وانت بار و نیسان امکان حمل هر گونه بار را برای شما فراهم می کند تیم پشتیبانی ما نیز در تمام مراحل همراه شما خواهند بود تا از سلامت و ایمنی کالای خود مطمئن شوید.

تنوع ماشین های باربری

هزینه استفاده از باربری آنلاین

عوامل متعددی مانند نوع ماشین باربری، حجم بار، نوع بار (مواد غذایی، آرایشی بهداشتی یعنی دارای شرایط نگهداری خاص مانند نگهداری در یخچال)، مسافت بین شهرها، شرایط آب و هوایی، مدت زمان حمل، نوع بسته بندی بار و تعداد نیروها و کارگر در تعیین قیمت و هزینه باربری های موثر است.

با توجه به میزان وزن و حجم بار شما، وانت، تریلی، ترانزیت، کامیون و خاور انتخاب می شود. همچنین مسافت و زمان سفارش ( سنگینی ترافیک) بر کرایه بار تاثیر دارد. در نهایت پس از تعیین مشخصات مدنظر هزینه کرایه ماشین مشخص می شود و شما با درگاه های بانکی، از طریق سایت یا اپلیکیشن هزینه آن را پرداخت می کنید.

همانطور که گفتیم باربری آنلاین یک سرویس حمل و نقل است که مشتری می تواند از طریق اپلیکیشن موبایل یا سایت از خدمات آن بهره ببرند. باریکا تخصصی‌ترین سامانه آنلاین خدمات حمل‌ و‌ نقل کالا در سراسر ایران با هزینه های شفاف، بصرفه و قابل پیگیری برای تمامی سفارشات شهری و بین شهری است.

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید